Monday, March 28, 2011

113.1


Vahepeal on palju radioaktiivset tolmu mere kohal laiali hõljunud...

Minu tegemised on suhteliselt piiratud. Täna hakkas 3-s töönädal. Iga hommik kell 5:49 üles, kell 6:45 bussi peale ja kell 7:38 olen tööl. Kui esimest bussist maha jään, mida juhtub iga kolmas päev siis jõuan tööle 8:17, mis tähendab aga ka seda et pean raudeteejaamas pool tundi niisama külmetama, mitte ei jõua bussiga otse teise bussi peale...

Täna sai ka oma nn. ülemustega natuke tõsisemalt oma lõputööst räägitud ja mis selle jaoks vaja teha on... ütleme nii, et kui rääkida juttu keemiakraadiga doktoriga (mu kõrgeim boss) ja inimesega, kes on aastaid selle jamga kokku puutunud, millega ma tegelema pean, siis nende omavahel kasutatavas teadus saksakeelses terminoloogias jäi mulle küll vist 78% jutust arusaamatuks....seega saab suht põnev olema...


Mis muidu?

Laupäeval sõin lõuna ajal sellist huvitavat asja nagu "Brötchen mit Hackfleisch und Zwibeln" ehk sis saiakukkel, mille vahel toores hakkliha ja sibularõngad.... suures kartuses salmonellat või jumal teab veel millist hisapaaninaise nimega haigust saada, suhtusin asjasse väga pessimistlikult alul.... Siis õpetati, et see ei tohi kunagi sooja saada, külmalt peab ära sööma siis on kõik ok... "SELGE!" ütlesin mina...ja asusin siis nosima.... tuli välja et see on väga maitsev roog... väga tihti siiski ei sööks, aga siiski huvitav....

Šotimaal sai ka ju fritüüris küpsetatud taignaga kaetud Marsi šokolaadi söödud....
Vaatame, mis imeasju mul siin veel proovida õnnestub....

Laupäeval sai ka ühel sünnipäeval käidud...päris keeruline... ommikul ärgates oli ikka väga odav ja nõrk tunne.... tasapisi akkasid eelmise õhtu sündmused kohale jõudma... otse loomulikult sai liigagi palju rummi ja shampust joodud ja põhjamaa inimeste taset näidatud.... ommikul enam väga uhke selle üle ei olnud.... päev möödus kodus oma voodis magades.... õhtul 20-ne paiku tuli eluvaim taas sisse.... vaatasin ühe filmi ja uuesti magama.... ja ütleme nii et täna tööl oli ikka väga väsinud tunne....

Tuletabki meelde, et on aeg taas magama minna...

Head Ö-d!

H.

No comments: