Saturday, November 14, 2009

VANA TALLINN


23.1
Käisin eile süüa shoppamas... ostsin vene poest kilo pelmeene, kaks pakki hapukoort, "Rolton"´i turbokaid, pudeli Tarhunni ja kapsa-lihapiruka =) Tarhunni jõime pärast minu köögis pudeli Korniga ära... enne seda tulid aga Dan (ameerika), Dilyara (venemaa - endisest Martin Müürsepa klubi linnast)ja Kristof (poola) veel külla... Ja Dilyara oli kuskilt saanud pudeli VANA TALLINN´at. Viimased mälestused sellest LEGEN-....wait for it........ -DARY: LEGENDARY võlujoogist ei ole mulle just kõige meeldivamad, aga nüüd taasavastades on see ikka väga hea jook... Maitses üllatavalt hästi ka ameeriklasele ja poolakale...venelast pole vist vaja mainidagi!

Enamus läksid eile Haarlemisse...see on mingi peokelder, kuna nagu ma juba öelnud olen, siis ööklubisid siin ei ole...

Läksime korra Priiduga veel ühika peale rallima ja lõpetasime seal, kus me muidu iga õhtu istume: 5. korruse Brittany (ameerika) ja Cecar (hispaania) köögis. Brittany ise on hetkel Amsterdamis Hannaga (pisike must tüdruk, kes korduvalt mu blogis ka esinenud on, kuna ta Guinessi rekordit omab purjujäämise kiiruses). Aga nagu just teada sain, siis eile oli Hanna haiglasse joomise pärast sattunud, ju siis sai veits liiga palju...

Igatahes, leidsime sealt köögist eest tavalise seltskonna, kes seal koguaeg istuvad ja suitsetavad.... nende seas ka 1 väga huvitavate faktiteadmisetega Kasashtani tüdruk, kes Boratit vihkab aga Brünot armastab! Tõmbasime veits meloni maitselist suitsu...päris hea oli...

Lähen nüüd jälle shoppama, tahax midagi head...

No comments: