Monday, November 09, 2009


19.1
Väljas sajab vihma... juba mitmendat päeva!
Olen kergelt haige, seega vältisin täna kooli minemist. Selle asemel katsun kodutöödega ühele poole saada. Neljapäevaks pean tegema Eesti kohta presentatsiooni... Tallinnast tuleb Eesti telegatsioon olukorda kaema, et kuda eesti poisksed siin mail ka "õpivad".

Suht igav ja õnnetu päev siiani olnud... tahaks koju!
Eile tuli raske kartuli- ja makaronisalati isu, pelmeene pole ka veel ostma jõudnud =(
Tuleb jälle pizzaga leppida...

Kas keegi oskab mõnd head sööki soovitada, mida isegi füürerimaal on võimalik valmistada... arvestada tuleb sellega, et puudub: korralik majonees, hapukoor, pann, keedu- ja suitsuvorst, keefir, ROCK ja mul on mega pisike pott!

Kel igav on soovitan tsekkida/otsida joutuubist: Guang Liang - Tong Hua / või siis Michael Wong - Fairytale. Ma pole päris täpselt aru saand mitu nime sellel tüübil on, aga lugu Tong hua on suht hea lugu... sobib tänase tujuga mul!

1 comment:

lagrits said...

Me ostame hapukoort ja majoneesi Luksemburgist, prantslaste Auchan'i marketist. Maitsevad kõikidest proovitutest kõige kodusemalt. Sakslaste Saure Sahned või Sauerrahm'id on tõesti imelikud - niipea kui topsi lahti teed, tekib sinna ka vesi. Proovi mõne Crème fraîche'iga (nt Dr Oetker, aga igas poes on mingi oma mark ka, mis on tavaliselt odavam).
Kartulisalatisse hakime Herta vinkusid, mida olen harva ka Saksamaal näinud, aga üldiselt on nad oma Wienerwürstchenitest vist nii vaimustatud, et ei lase Strasbourgi vinkusid turgu solkima. Saksa vinkud on nii paksu nahaga, neid ei saa hakkida. Mõni mortadella keedukas maitseb normaalselt, aga üldiselt ma eelistan salati sisse sinki panna, kui Knackisid ei ole.
Aga see-eest on prantslaste hakkliha lambamaitsega (kuigi sildil lammast ei mainita), Saksamaal on ikka "kodune".
Ma võiks sulle ühe vana panni ja ühe suurema poti anda, mida me ei kasuta, aga ega sa vist Trieri kanti satu. Panen posti?