Friday, November 13, 2009

Die Hexe


22.1
Mu köögi pidu on just läbi saanud...
Veendusin veelkord, et mu koridoris elavad väga veidrad ja väga ebalahedad inimesed...
Kõik võisid kutsuda peole niipalju inimesi kui tahavad... nagu näha siis mõnel oli 1 sõber, ühel oli isegi 2 sõpra. Pilul ei olnud kedagi, aga see on juba omaette draama, mida see tegelane täna korda saatis... oleks mul telefon, mis filmiks, saaksin FAIL kategoorias, mõnel filmi festivalil eripreeeemia vast...
Minu kutsutud inimesi sai kokku nii u. 26,2: hispaanlased, türklased, ameeriklased, poolakad jne.
Üks hispaanlae, keda me siin Hexe´ks (est: nõiaks)(ta näeb tõesti välja nagu mõni müstiline hispaania nõid, kes vähemalt voodoo nukkude teemal ennast päris koduselt tunneb) või siis Harry Plopperiks hüüame, kuna ta mingi mega Harry Potteri fanatt on, tundub juba pikemat aega Priidikusse kõrvuni armunud olevat.... ja Hispaani armastus ei ole niisama külm unistamine... see on midagi enamat kui "dos tequilas burfavor"

Pärast seda kui Priit kummalisel kombel lahkunud oli, hakkas nõijatüdruk hispaania keeles kuulutama, et tema tahab nüüd Priitu suudelda ja nii ongi!!! Tema täna koju ei lähe, vaid läheb Priidu poiskest Grünbergeisse otsima...

Jummal tänatud, et siin uksed lukku käivad ja keegi ootamatu külaline ilma suurema füüsilise vägivallata ühikatesse sisse ei pääse, eriti kui sa seal samas ühikas ei ela!

Mis edasi sai... ei tea! Ootame, mis ma omme kuulen... Umoorikas saab see aga igaljuhul olema, sest mõned hispaanlased hakkasid vist naljapärast Priidule elistama ... täpselt ei tea, kuna pole nende keelt veel väga omandanud... oskan vaid paari roppust =)

Ok, tuttu nüüd... pean paari tunni pärast kooli minema ja eeskujuliku presentatsiooni esitama =)

Head Ö-d!

5 comments:

Unknown said...

ma oskan ka hispaania keeles ühte roppust a ma ei oska seda nii kirjutada nagu peab... ma kirjutan sulle häälduse...
tsingate tu madre...mehhiklased õpetasid meile ..või keegi..

Saip said...

Nice!!!
Ma isegi tean mida see tähendab.... =)

Saip said...

See kirjutatakse tegelt: CHINGATE TU MADRE! =)

Ja on väga ropp... Netti!

Unknown said...

millegi pärast alati kõik võõramaalased tahavad teistele rahvustele roppuseid õpetada ja neid õppida...

Saip said...

Mida kõike siin mõned juba eesti keeles öelda oskavad =)

Nagu öeldakse, kui sa oskad vene keeles 10 min järjest ropendada nii, et sa ühtegi sõna ei korda oled valmis vene keele filoloog!