Thursday, October 29, 2009

Kirsitubakas


11.1
Heia heia...
Tulin just ülevalt, enamus läksid Audimaksi (üks ülikooli sööklatest tehakse tränist tühjaks ja pidu võib alata) peole.
Lugesin just, et Kirsi on mu kirjutist komminud, samuti ka Liisa ja Netti. Krediit teile =) Kirsilt tahtsin küsida, kas see on sellepärast, et ma eelmises postituses KIRSItubakat mainisin.... =)
Igatahes, see sai nüüd otsa... kõik on mega pöördes sellest, nad pole sellist asja siin maitsnud, kuulnud ega tundnud. Olen nagu noor jumal nende silmis... NOT!
Igatahes, tänase päeva teema: "Thats what she said naljad...", kes ei tea millest juttu, peab veidi US Offic´it vaatama...

Tänase päeva FAIL: ujumine. Käisime Priiduga ujumas, lootuses sauna minna, et end korralikult pehmeks kõrvetada... Ujumine maksis 2,3 EUR ja kui tahad sauna minna, siis saun maksab 11,5 EUR. Seega totaalne FAIL. Järgmine nädal, kui tekib jälle tuju teha üks eeskujulik tervisepäev enne kui viiendale korrusele peole minna, lääme ülikooli ujulasse ja palun kõigil pöidlad pihus hoida, et nad meid sauna lasevad, kui nad üldse teavad seal, mis asi saun on?!?!!
Kui ei, hakkan ma laamendama...

Koolis läheb suht hästi...

1 comment:

Anonymous said...

Ei, ma naersin selle "Kuss kuss, ma kohe lõpetan" peale, sest mulle meenus kohe ka "Väikevend, ..." :D