Friday, October 30, 2009

12.1
Tänane päev... hmmm... magasin kella üheni, tegin endale härjasilma ja head singi-juustu saia.... norm! Koolis ei saand suht midagi aru.... suht hiina oli! Pärast ostsin endale saksa telefonikaardi, panen selle omme telefoni... annan teada enne mis mu saksa number on, kuigi ega keegi teine peale Liisa seda eriti ei vaja. Ok, ka Mattisele peab teatama, kui ta mulle jälle saksakeelse sõnumi tahab saata... PS! Need on alati oodatud... mida umooorikam, seda ässam! =)

Täna tegime ilusa rahuliku õhtu... jõime 5l veini =) Mängiseme kaarte ja arutasime maalima asju...
Õppisin ära ameerika ja hispaania moodi mängu nimega "Asshole". Enamus oskavad tänu mullle ja Priidule nüüd turakat/potiknoid mängida... hea ajaviide joomise ajal...

Välja reklaamitud tequila õhtu oli FAIL! Õnneks kui vein otsa sai, siis võeti õlled jälle mängu =)

Kasutaksin võimalust ja tervitaksin kõiki, kes seda blogi loevad... kes loeb, palun kirjutada kommentaar oma nimega... (vabatahtlik)
V.a. Liisa, Netti ja Kirsi... see on lihtsalt statistika mõttes, et teaksin, kas keegi peale nende ka seda kräppi siin loeb... =) Thank you...

Aga ka Liisalt, Nettilt ja Kirsilt on kommid alati oodatud, kuna minu suss on juba oktoobri algusest saati akna peal!

2 comments:

anni said...

Mina loen ka!
Tänan tähelepanu ja mõnusa lugemismaterjali eest!

Unknown said...

täiesti pekkis, mul on kaaa ju su numbrit vaja..eile ma tahtsin sulle rämedalt helistada..aga sa lihtsalt ei võtnud vastu..ma tahtsin sinuga pikalt eluteemadel vestelda....PIKALT..esiteks sellepärast et me pole rääkind üldse telleriga ja teiseks on mul vaja arve täis rääkida :D