Monday, September 20, 2010

102.1


Pole ammu midagi lisanud siia....

Arvasin vast, et üle saja sissekande juba tehtud, et nii pehmelt öeldes pohhui ei viitsi enam...

Saabus aga kaebus ja eks siis peab jätkama...

Mis ma teind olen: ommikuti sõidan parimal juhul kell 7, halvemal juhul kell 10 ommikul tööle/praktikale. Viimased nädalad pole seal midagi teinud, nüüd kirjutan oma lõpuaruannet juba...peaks selle kähku valmis saama, siis oleks sellega ühel pool...
Peale tööpäeva koju jõudes: teen midagi süüa, vaatan mõned osad mingit sarja, viimasel ajal The Big Bang theory..... soovitan sooojalt ja siis hakkan end magama sedma.
Reedeti olen nüüd Monkeys ikka käind, see nädal läks pikale, sain alles 7 paiku ommikul voodisse, täpselt ei mäleta... laupäeviti on "mees poes" ja ravib pohmelli...

Eelmine laupäev arvasin, et nüüd on kehale ja hingele midagi tagasi vaja anda ja läksin peale ommikul ülesärkamist rattaga sõitma...ilma söömata... õnneks võttsin midagi juua kaasa.... olin 5,5 tundi ratta seljas GieBeni ümbruses teel... ühe järve kaldal nägin suisa kummalist pilti: paljad mehed päevitasid = FAIL!!!
Et ma päris pimedaks ei jääks oli ka vähemalt üks naissoo esindaja seal...

Jõudsin tagasi koju u. 19 paiku õhtul ja siis oli aeg "hommikust" süüa.... loodan et mu keha ja hing on nüüd rahul...

No comments: