Tuesday, June 08, 2010



86.1

Olen kuidagi reaalsusega jälle kontakti saanud... tund aega tagasi tegin lihtsa otsuse: täna ei viitsi tehnilisse optikasse minna, kuna magasin sisse!!! Seega: FAIL!

Vahepeal olin Hessentag 2010-el tööl, müüsin õlut ja muud joooki. Tööpäev laupäeval kella 16:30-nest kuni pühapäeva hommikul kella 8:00-ni. Peale seda 5 tundi magamist, unnik grill liha ja mõningad õlled ja uuesti magama, seekord 13 tundi jutti... Eile ei saanud suht midagi aru, kuna väga ülemaganud tunne oli.... täna on juba parem.
Öö kus ma töötasin oli aga ülikaifff.... see oli YouFM Clubnight. 10 000 inimest ühes suures telgis ja ülihea muusika, ei ole mitte halb kombinatsioon, mille eest raha saada =)

Ilmad on ülisoojad... suht keeruline on nii palavas olla... päevitus on juba mõnusalt jumekas...

See nädalavahetus tegin Annega suure juustustesti: proovisime ära tuntuimad ja ostetuimad juutsusordid. Minu top 3: 1. Leerdamer 2. Emmentaler 3. Gauda

Järgmisena on kavas Coca-cola test. Vaatame kas saan aru, milline on õige Coca-cola ja milline on feik!!!


Teen nüüd uue kannu kohvi ja olen niisama mõnus...

2 comments:

lagrits said...

Leerdammer on ka minu lemmik ja Emmentaler teisel kohal. Tegelikult on veel parem prantslate Madrigal, aga seda ei müüda mitte igas poes ja kallis on ka, sigudik, kallim kui Leerdammer. Gouda on parim juustusaiade sisse riivimiseks, aga valmis riivitult ei tohi teda osta, siis ta on pool maitsest ää kaotanud.

Unknown said...

tahaks ka pruuniks saada