Monday, April 26, 2010

SÜNNIPÄEV

78.1

Väljas on lihtsalt mega head ilmad... täielik suvi... kõik lendavad lühharites ringi... koguaeg on chill! Eile chillisid mõned isegi liiga palju... kammisid ennast juba enne 16 korralikult sassi ja siis grillisid.... õhtul sai veel nalja, kui ma ka sinna kohale jõudsin...

Sünnipäevahommik algas u. kell 9 shampuse, sünnipäevamütside ja viledega: eelmisest päevast polnud veel pohmakas peale hakanud, seega oli väga lõbus... see peale avasin lõpuks üle pika aja oma esimese ROCK´i. Edasi läks sünnipäev üles B kööki, kus Cesar mulle muna praadis. Jätkus kerge õllering. Vapramad läksid kooli, mina ei läind. Läxin B-ga dönerdama, sest kes ikka oma sünnal döneris ei käi, see ei saagi sünnipäeva päeval dönerit võibolla süüa! Õlle ei sobi väga döneri juurde, a võtsime ikka 2 pudelit. Reis jätkus lootuses kilakola poest süütevedelikku ja süsi leida. See oli loomulikult FAIL. Sellegi poolest saime seal ühe EURi eest uue grillresti. Lõpuks jõudsime tagasi ühika juure ja ostsime tanklast vajalikud asjad. Hakkasime plaani pidama, kuidas oma lõkkeplats üles seada: kaks lauda viitsisime kohale tirida, õnnex polnud rohkem vajagi. Hakkasime eelneval päeval hangitud õllesid hävitama. Eestimoodi saksa hapukoore ja majokaga valmistatud makaronisalat osutus täielikuks hitiks!!! Grill oli ka enam vähem, a see võtab alati nii palju aega, Anne tehtud chillikartulid olid ka väga mõnusad, kahjuks aga minusugusele põhjamaalasele liiga chillised! Teised aga ei kurtnud...
Jätkus korralik hävitamine. Vahepeal läx väga roosiliseks, kui olin üksi kuue tüdrukuga laua ääres, tundsin end hästi. Siis tuli Vova ja B tagasi. Mingi moment läksid mõned veel joobes peaga saksakeele kursusele. Kui nad tagasi jõudsid kolisime ära sisse, loomulikult B kööki. Siis algas tsirkus: sain 25 kinki. 25 pisikest kinki, mille nimetus oli õhupalli see. Pidin palli lõhkama, et lugeda et mis ma kingiks sain. Tegu oli täieliku tüngaga, nt. : "Minu isiklik BMW e. Brot Mit Wurst, 3-osaline reisikottide set - 3 Karstadti kilekoti üksteise sees jne." Lõpuks aga toodi ka mu uus beeebi nähtavale: Tensoni kitarr!!! Väga äss asi...

Siis tegime veel jooki... arvasime et on ka õige aeg BB ( BB=BierBuddy=Priit) toodud Laua Viin ära juua.... öeldud tehtud...

Ja kuulduste järgi olin ma juba enne kella 23-e voodis... Ei oska kommenteerida.

Pidustused jätkusid kolmapäeval Galant baaris, FH Majandusosakonna peol. + jätkus siis pidu veel Alpenmaxis, kus läks pidu üle Drake´i, Joanna, Joanna, Aprili ja Hannah sünnaks...

Väsitav nädal oli...

1 comment:

Unknown said...

päris tore pidu ju :D ja kes siis veel enne 23 juba ära kustub, kui mitte sünnipäevalaps:D