Wednesday, March 10, 2010


61.1

Järmine nädal algavd taas examid... =( nuuks... see pole üldse hea, kuna ma ei vinni vapsjeee õppida... Ühele õppejõule unustasin kirja saata, et teada saada millal ma tema juures examit tegema peaks, õnneks on suuline exam, seega sellel õpsil suht savi, kuna ta ka oma osakonna boss ja üks minu eest vastutaja siin... jama on see, et ta tahab ka examil labori protokolle näha... neid peab kokku olema 3. Mul on olemas täpselt 0 protokolli... seega: FAIL!
A ta saaab sellest vast aru, kuna ta ise toppis mind iga tund uue grupi juure ja siis nagu ei toimi see koostöö nii ästi, kui sa iga tund uue grupiga pead olema ja erinevad grupid erineval kaugusel on jne... ja pealegi on need saksa tüübid, kellega koos õpin enamus ikka päris korralikud torujürid... hea et emmet kooli kaasa ei võta... uskumatud imikud! Üleüldse on normaalset saksa tüüpi keeruline leida... seni tean vaid kahte...


Midagi uvitavamat...
List riikidest, mida on pakutud mu päritolumaaks:
- Ameerika (kõige rohkem)
- Itaalia (üks viimaseid pakkumisi)
- Šveits
- Norra
- Saksamaa
- Ungari
- Rumeenia ( tekitas pika arutelu kahe bussijuhi vahel)
- Slovakkia
- Taani
- Holland
...

Vaatame, mida veel pakutakse....

1 comment:

Unknown said...

OMGGG kes sulle saksamaa pakkus, panen kohe pasunasse vä